Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Επίσκεψη Τούρκων τουριστικών πρακτόρων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
tourist._praktores_2Ολοκληρώθηκε χθες (Πέμπτη 31 Μαΐου) το fam trip των Τούρκων Τουριστικών Πρακτόρων, οι οποίοι ήρθαν στη Χαλκιδική στις 28 Μαΐου, συνοδευόμενοι από το Δ.Σ. της TURSAB (Ένωση Τουριστικών Γραφείων Τουρκίας).

Με την TURSAB έγινε η πρώτη επαφή των στελεχών του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κατά τη διάρκεια της ΕΜΙΤΤ το Φεβρουάριο στην Κωνσταντινούπολη, όπου και οριστικοποιήθηκε το ταξίδι τους στη Χαλκιδική.
Το γκρουπ αποτελούσαν Τουριστικοί Πράκτορες από την Κωνσταντινούπολη, τη Σμύρνη, το Μποντρούμ και δημοσιογράφοι τουριστικών εντύπων. 31 επισκέπτες πήραν μια μικρή γεύση από τα τρία "πόδια" της Χαλκιδικής και το ορεινό της κομμάτι, εξερευνώντας έναν προορισμό που φαίνεται να παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τους πελάτες τους. Η γειτνίαση με τη Θεσσαλονίκη εντάσσει τη Χαλκιδική σε προγράμματα χειμερινών εξορμήσεων, ενώ οι παραλίες και τα resorts της περιοχής ενδείκνυνται για προγράμματα καλοκαιρινών διακοπών.
tourist._praktores_1 
Στις 29 Μαΐου, από τις 09:30 - 13:30 πραγματοποιήθηκε workshop στο Sani Resort μεταξύ των Τούρκων Τουριστικών Πρακτόρων από τη μια πλευρά, ξενοδόχων και Ελλήνων πρακτόρων εισερχόμενου τουρισμού από την άλλη. Περίπου 40 εκπρόσωποι ελληνικών επιχειρήσεων συνάντησαν προσωπικά τους 20 Τούρκους τουριστικούς πράκτορες, σε μιαν άκρως επαγγελματική διαδικασία, που έδωσε τις απαραίτητες πληροφορίες μελλοντικής συνεργασίας και στις δύο πλευρές.
Γεύματα δίπλα στη θάλασσα με τη συνοδεία ελληνικής μουσικής, κρουαζιέρα γύρω από τα μοναστήρια του Αγίου Όρους, που εντυπωσίασαν τόσο με την ιστορία τους όσο και ως Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, περίπατος στα παραδοσιακά δρομάκια της Αρναίας, gourmet απολαύσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία, ανέδειξαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Χαλκιδικής.
Η αγορά της Τουρκίας προσεγγίζεται από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής με προσεκτικά και σταθερά βήματα. Το workshop, που εντάχθηκε για πρώτη φορά σε πρόγραμμα fam trip, έδωσε τη σκυτάλη στους επιχειρηματίες να οργανώσουν τη δική τους στρατηγική marketing για την Τουρκία, πάντα σε συντονισμό με τις δράσεις του Οργανισμού. Αυτού του είδους η προσέγγιση, που ήδη εφαρμόζεται από τους Τούρκους επιχειρηματίες και τους φορείς τουρισμού της γειτονικής χώρας εδώ και αρκετά χρόνια, είναι μια δοκιμασμένη συνταγή επιτυχίας.
Οι Τούρκοι Τουριστικοί Πράκτορες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την πρώτη αυτή γνωριμία τους με τη Χαλκιδική. Το πρώτο βήμα έγινε με μεγάλη επιτυχία και υπάρχει από όλους μια συγκρατημένη αισιοδοξία για τη μαζική προσέλευση τουριστών από την Τουρκία.